Sunday 22 March 2009

Taklimat City & Guilds 6165 Technician in Construction 2009-2010

Taklimat City & Guilds 6165 Technician in Construction bagi tahun 2009 & 2010 yang diadakan di MOD Training Centre, yang telah dihadiri oleh pemohon² bagi sesi akan datang.. dan penyampai taklimat ialah, cigu dari MTSSR sendiri, Cigu Norisman (maybe la namanya tue) n Hj Lakim Hj Md Yusof (Jurutera HRD).
---
Labih 200 orang n 233 to be exact la yang hadir, tolak yang menyain saja p awal balik dengan alasan² yang 'munasabah' (hahah) n ada yang inda datang langsung :) MeMACAH kn rekod sebelum ani, yang mana alom pernah, Kursus², Taklimat², Seminara² atau apa² saja yang kana kendalikan d MOD TC atau di mana² tampat under MOD o JKR sampai mencecah 100 peserta apalagi 200 peserta, ani kan 233 orang peserta.. haha majal.. kerusi² pun nda cukup, ada yang terpaksa berdiri *sapa suruh aher* huhuhu... n sampai jamban (Tandas dalam bahasa Standard) pun durang sangga (duduk dapan jamban) n ada yang terpaksa beliun keatas rasa kan keJamban, n ada yang sanggup 'menahan' sampai kajar2 batisnya, haha Pacah..
---
So dengan keramaian yang naujubilah ramainya, yang diluar sangkaan serta jangkaan dan tekaan ani jua menandakan feedback serta semang gat yang bagus a.k.a baik dari kakitangan JKR dan Kakitangan di bawah Kementerian MOD yang ada hasrat untuk menlanjutkan lagi pelajaran bisia ato.. huhuhu... anyway, macam biasa la, enjoy gambar² atu, n kalau Abiskita kan MengCopy n Paste ke PC o Lappy o HP biskita, dipersilakan, dihalalkan..tetapi ditegah sesekali untuk menjual kerana Hak Milik Cipta Terpelihara... huhuhu... STOP PIRACY..
*hahaha banar ka tu..? *
---
anyway I.N.J.O.Y
n GOODLUCK bagi yang diterima masuk menyambung lagi Pelajaran mereka.
---




















Sorry Bro gambar aa..hahah nda ku perasan menGabur panya.. hehe













No comments: